Politica de confidențialitate


 

Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal in cadrul site-ului „www.danpreda.ro

Introducere

ILEARN ACCOUNTING SRL(denumita in continuare danpreda.ro /ILEARN ACCOUNTING SRL) este o societate

care gestionează si informații despre persoane fizice;

ILEARN ACCOUNTING SRL , inclusiv toate companiile din grup


și filialele sale, trebuie să respecte legile relevante privind protecția


datelor din Romania. Așa-numitele legi privind „protecția datelor”, sau


„confidențialitatea datelor” (așa cum este uneori menționată), guvernează modul


în care se colectează, utilizează și împărtășesc date cu caracter personal,


precum și felul în care se acordă persoanelor fizice anumite drepturi privind


datele lor personale.

Această politică stabilește principiile cheie în ceea ce


privește protecția datelor și modul în care ILEARN ACCOUNTING SRL

se străduiește să se conformeze acestor principii. Există


politici/indicații/prevederi suplimentare care acoperă informații mai detaliate


cu privire la anumite subiecte importante și, acestea trebuie interpretate


împreună cu această politică. În plus, fiecare membru al personalului AFACERI


IN CONTROL SRL


(așa cum este definit mai jos), care are acces sau este implicat in prelucrarea


de date cu caracter personal, a urmat sau va urma cursuri obligatorii si


periodice cu privire la protecția a datelor.

Cunoaștem importanța datelor tale personale și ne angajăm să


protejam confidențialitatea și securitatea acestora. De aceea, este important


pentru noi să te informăm despre prelucrarea datelor tale personale în calitate


de utilizator al Site-ului nostru prin această politică de protecție a datelor


cu caracter personal.

 

Modalitatea de prelucrare a datelor tale cu caracter


personal:

 

- procesul de achiziționare a produselor și serviciilor,


atât din cadrul lanțurilor de magazine

danpreda.ro


cât și prin intermediul platformei online;

- când te abonezi la newsletter-ul Dan Preda ; si/sau

- când iti creezi cont pentru a utiliza programul de


configurare spatiu de locuit, Configureaza-ti mobilierul, pus la dispozitie


gratuit de

danpreda.ro


pe Site, pentru vizitatorii virtuali ai acestuia;

- când completezi formularul de contact al Site-ului; si/sau

- când completezi formularul din secţiunea „Cariere” (din


momentul cand aceasta se va configura pe site si va fi activa).

- Cand accesezi paginile de socializare ale Dan Preda

Procesul de achizitie on-line ?

 

- Prin inițierea procesului de achiziție într-unul din


magazinele fizice

danpreda.ro


conform prevederilor legale se impune furnizarea anumitor date cu caracter


personal, constând în:

- nume și prenume;

- adresa;

- număr de telefon.

- În cazul achiziționării de produse prin intermediul


platformei online :

www.danpreda.ro


fi solicitate date precum:

- nume și prenume;

- adresa;

- număr de telefon;

- adresa de email;

- identificator online.

Menționăm că în situația trasmiterii comenzii prin platforma

www.danpreda.ro


în funcție de opțiunea clientului, plata se poate realiza online cu card (card


personal sau al societății cumpărătoare), în condiții de deplină securitate


prin intermediul 

Stripe.com

 este un serviciu oferit de către


EuroPayment Services s.r.l , companie specializata în furnizarea de servicii de


integrator de soluţii de e-commerce şi procesator de tranzacţii online cu


carduri bancare.

În acest sens, vor fi prelucrate de cărte parteneriul nostru


noștrii informații privind: numărul cardului, data expirării cardului, codul


CVV, precum și informații privind facturarea (adresa).

Pentru mai multe informații privind modalitatea de


achizitionare a produselor prin intermediul platformei online vă rugăm să


parcurgeți secțiunea de Termeni și Condiții.

În situația solicitării de servicii conexe procesului de


vânzare-cumpărăre, precum servicii de transport și/sau montaj, sunt prelucrate


urmatoarele date cu caracter personal intrucat sunt necesare pentru prestarea


acestor servicii:

- nume și prenume;

- adresa de livrare indicată /adresa indicată pentru


prestarea serviciilor de montaj;

- orice alte informații sunt considerate relevante de către


Client.

Datele furnizate de către tine trebuie să fie reale, corecte


şi actualizate. Ești astfel responsabil pentru datele pe care le furnizezi în


cadrul Site-ului, atât faţă de noi, cât şi faţă de orice terţ care ar putea fi


prejudiciat prin furnizarea datelor incorecte.

 

Abonarea la Newsletter

 

Prin abonarea la Newsletter ne conferiți dreptul de


prelucrare a datelor cu caracter personal in scopul transmiterii de informații


personalizate privind produsele și serviciile noastre, ofertele si evenimentele


.

În orice moment vă puteți exercita dreptul de opoziție/


restrângere a prelucrării prin dezabonarea de la Newsletter.

Date personale prelucrate în cazul transmiterii de


Newsletter sunt:

- adresa de email;

- nume și prenume.

 

Formularul de contact

 

În situația în care doriți să intrați în contact cu noi sunt


prelucrate date cu caracter personal precum:

- nume

- adresa de email;

- orice alte informații /detalii pe care le firnizați prin


utilizarea canalului de comunicare /contact.

 

Cariere

 

În cadrul site-ului

ILEARN ACCOUNTING SRL


este disponibilă o secțiune specială dedicată aplicării la unul din locurile de


muncă disponibile în cadrul companiei. În situația în care esti interesat de


unul dintre locurile de muncă și înțelegi să completezi formularul disponibil,


vor fi prelucrate următoarele date cu caracter personal:

- nume

- număr de telefon;

- adresa de email;

- orice alte date /informații /detalii cuprinse in


documentul atasat – CV-ul.

Formularul de contact privind procesul de recrutare și


selecție permite transmiterea de documente (CV), prelucrarea datelor furnizate


de tine.

Prin completarea și transmiterea formularului de contact


privind procesul de recrutare acceptați contactarea și/sau solicitarea de


informații/date suplimentare din partea noastră.

După finalizarea procesului de recrutare datele cu caracter


personal vor fi stocate pentru o perioadă de 2(doi) ani.

Toate materiale, precum și toate acțiunile de publicitate,


marketing și altele asemenea au la bază interesul legitim al

ILEARN ACCOUNTING SRL


de a înțelege nevoile și așteptările clienților cu privire la produsele și


serviciile noastre. Datele prelucrate constau în principal în următoarele:


adresa de email, nume și prenume, număr telefon.

În cazul participării la concursuri/campanii/programe de


loialitate organizate de

ILEARN ACCOUNTING SRL


vor fi prelucrate datele cu caracter personal colectate prin completarea


documentelor (formularelor) de participare în conformitate cu modalitatea de


desfășurare stabilită. Colectarea altor date cu caracter personal decât cele


indicate vor avea la bază obligativitatea de conformare cu prevederi legale


aplicabile.

 

Accesarea paginilor de socializare

 

In situația interacțiunii tale cu noi prin intermediul


platformelor sociale datele colectate si procesare sunt generate în principal


de către dumneavoastră.

Utilizarea platformelor sociale (Facebook, Google, Youtube,


Instagram, Pinterest, LinkedIn) . se realizează pentru a fi asigurată


comunicarea, promovarea și publicitatea privind produsele și serviciile puse la


dispoziție de catre

ILEARN ACCOUNTING SRL

.

Prin utilizarea paginilor noastre de socializare vom acces


la urmatoarele categorii de date:

- nume și prenume;

- pseudonimul;

- adresa de email;

- fotografie publicată ca imagine de profil;

- identificator online;

- descrierea sau preferințele personale;

- datele cu care vă logați pe site-urile de socializare;

- alte informații pe care le-ați împărtășit cu noi despre


dumneavoastră , contactându-ne sau furnizând conținut propriu, cum ar fi


fotografii sau recenzii, sau in legătura directă cu noi prin accesarea funcției


de chat (messenger) disponibilă.

Trebuie sa aveti in vedere faptul ca operatorul platformei


colecteaza si el datele dumneavoastra cu caracter personal, in mod independent


, motiv pentru care trebuie sa consultati si politicile aplicabile în domeniul


confidențialități și protecției datelor ce apartin respectivelor platform.

De asemenea, Site-ul poate colecta şi anumite informaţii


privind navigarea şi interacţiunile tale cu diversele secţiuni ale acestuia.


Vom stoca sau accesa informaţii şi fişiere cookie în echipamentul tău terminal


(computer, telefon, tabletă, etc.) doar în condiţiile descrise în secţiunea de


Politica Cookies pecare o regasesti intr-o sectiune speciala.

 

CONSECINȚELE ÎNCĂLCĂRII LEGILOR PRIVIND PROTECȚIA DATELOR ȘI


A ACESTEI POLITICI

 

Încălcarea legislației privind protecția datelor poate duce


la măsuri sancționatorii împotriva

ILEARN ACCOUNTING SRL


de către autoritatea de reglementare în materie de protecție a datelor

 

DEFINIȚII

 

Următoarele definiții ale termenilor utilizați aici sunt


extrase din articolul 4 al GDPR (Regulamentul General European privind


Protectia Datelor cu Caracter Personal nr. 679/2015):

Date cu caracter personal: Înseamnă orice informații privind


o persoană fizică identificată sau identificabilă („Persoană Vizată”) care


poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un


identificator, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare,


un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice


identității fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau


sociale a persoanei fizice.

Prelucrarea: Înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni


efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu


caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, precum


colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau


modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere,


diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau


combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea datelor.

 

PRINCIPIILE DE BAZĂ PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER


PERSONAL

 

Există opt principii de bază privind protecția datelor pe


care

ILEARN ACCOUNTING SRL


le respecta atunci când gestionează date personale despre alții:

- Este deschisa si transparenta cu privire la ceea ce face


cu datele și motivul pentru care le folosește;

- Păstrează datele în siguranță;

- Se asigură că are întotdeauna un temei legal pentru a


gestiona datele;

- Colecteaza si utilizeaza minimul necesar de date,


respectând astfel principiul minimizării;

- Pastreaza datele actualizate, corecte și complete;

- Nu pastreaza datele mai mult decât este necesar, asigurând


implementarea unor perioade de retenție a datelor, acolo unde nu exista o


perioada obligatorie prevăzută de lege;

- Respecta drepturile legale ale persoanelor vizate, cu


privire la datele lor cu caracter personal;

- Nu transfera în străinătate datele fără a lua măsurile


prevăzute pentru transferul de date, si nu înainte de a informa persoanele


vizate in acest sens.

 

ECHITATE ȘI TRANSPARENȚĂ

 

Datele cu caracter personal sunt prelucrate în mod legal,


echitabil și transparent în raport cu persoana vizată. Acesta este principiul


de bază și înseamnă că utilizăm datele personale numai în măsura în care


persoanele care le încredințează catre

ILEARN ACCOUNTING SRL


au fost informate in prealabil despre modul utilizării.

Pentru a se conforma acestui principiu de echitate și


transparență,

ILEARN ACCOUNTING SRL


furnizează informări privind procesările datelor, către orice persoane fizice


ale căror date personale sunt prelucrate sau urmeaza a fi prelucrate de

ILEARN ACCOUNTING SRL

.

Aceste notificări sunt furnizate în momentul colectării


datelor personale și ar trebui să explice următoarele aspecte principale:

- Ce fel de date vor fi colectate;

- În ce scop vor fi folosite;

- Cu cine vor fi împărtășite (dacă este cazul);

- Dacă vor fi transferate în alte țări (daca este cazul);

- Cât timp vor fi păstrate;

- Ce drepturi au persoanele fizice cu privire la datele lor


personale, si

- Indicarea canalelor de contact prin care persoanele vizate


își pot exercita aceste drepturi.

Dacă in timpul derulării activității se va identifica de


către

ILEARN ACCOUNTING SRL


un nou scop pentru utilizarea datelor personale pentru motive diferite, decât


cele conținute în notificările anterioare, persoanele vizate vor fi notificate


anterior oricărei utilizări intr-un scop nou, despre schimbare.

 

LEGALITATE


ILEARN ACCOUNTING SRL


înțelege sa realizeze toate activitățile de procesare, atât intr-un scop bine


determinat si raportat la activitatea sa, dar si circumscris unei justificări


legale corespunzătoare, după cum urmează:

- abonarea la newsletter-ul

ILEARN ACCOUNTING SRL

, prin intermediul caruia vom trimite lansari de noi produse


sau servicii comunicari comerciale privind promotiile și campaniile desfasurate


de

ILEARN ACCOUNTING SRL

, independent sau în colaboare cu unul sau mai multi


parteneri, informații utile despre produsele comercializate si intretinerea


lor, sugestii privind amanjarea interioara si/sau dotarea spatiilor de locuit,


etc.;

- gestionarea relaţiilor cu clienţii și utilizatorii


produselor si serviciilor, prin intermediul contului my account (cand aceasta


facilitate va fi disponibila pe site)

- oferirea de răspunsuri în cazul completării formularului


de contact;

- participarea la concursurile si campaniile organizate


online de catre

ILEARN ACCOUNTING SRL

- gestionarea candidaturilor primite prin formularul din


secţiunea „Cariere” (cand aceasta sectiune va fi configurata pe site si va


deveni activa);

- realizarea de analize privind navigarea pe Site şi


interacţiunile utilizatorilor cu Site-ul.

 

CONSIMȚĂMÂNTUL PERSOANEI VIZATE

 

Obținerea consimțământului persoanei ale cărei date urmează


sa le colectam si procesam, reprezintă un alt temei juridic prevăzut de GDPR,


iar

ILEARN ACCOUNTING SRL


acorda acestuia o deosebita importanta respectării acestui principiu.

 

MINIMIZAREA DATELOR

 

Datele cu caracter personal vor fi utilizate numai atunci


când este absolut necesar și relevant pentru o anumită sarcină de proces sau


proiect. Această cerință se aplică tuturor membrilor personalului

ILEARN ACCOUNTING SRL

, care au acces si/sau prelucreaza date cu caracter


personal.

În cazul în care utilizarea datelor cu caracter personal nu


poate fi evitată,

ILEARN ACCOUNTING SRL


va folosi numai datele minim necesare îndeplinirii acelui scop.

 

EXACTITATEA DATELOR

 

Legislația privind protecția datelor solicită ca datele


personale să fie păstrate exacte, complete și actualizate.

Cu toate acestea, cerința de a menține calitatea și


integritatea datelor nu este doar o cerință privind protecția datelor, ci și o


cerință comercială.

 

PERIOADA DE PĂSTRARE SI STOCAREA DATELOR

 

Vom păstra datele tale personale pe o perioadă care nu


depăşeşte perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate


datele, cu excepţia situaţiilor în care dispoziţiile legale prevăd sau ne


obligă altfel.

Astfel:

- cu privire la newsletter-ul

ILEARN ACCOUNTING SRL

, vom păstra adresa ta de e-mail în baza de date a


newsletter-ului, atâta timp cât abonarea ta este activă; din momentul în care


primim cererea ta de dezabonare, vom dezactiva trimiterea de newslettere către


adresa ta de e-mail;

- cu privire la contul creat în secţiunea My Account (atunci


cand aceasta facilitate va fi activa pe Site), vom păstra datele tale personale


pe perioada existenţei contului şi ulterior pe perioada necesară dovedirii


operaţiunilor efectuate prin intermediul contului;

- cu privire la contul creat în scopul utilizarii programul


de configurare spatiu de locuit, Virtual Planner, pus la dispozitia


vizitatorilor virtuali ai Site-ului de catre

ILEARN ACCOUNTING SRL

, vom păstra datele tale personale pe perioada de până la


3(trei) ani.

- participarea la concursurile si campaniile organizate


online de către

ILEARN ACCOUNTING SRL

, vom păstra datele tale personale pe perioada necesară


derulării acestor programe şi dovedirii participării tale la aceste programe,


conform Regulantelor comunicate pentru fiecare eveniment in parte;

- cu privire la candidaturile primite prin formularul din


secţiunea „Cariere” (cand aceasta sectiune va fi configurata pe site si va


deveni activa), în cazul în care nu vom da curs acestor candidaturi, datele


tale vor rămâne în baza de date

ILEARN ACCOUNTING SRL


pentru a participa în programe de recrutare ce vor fi desfășurate în viitor,


dar nu mai mult de 1(un) an de la data colectării lor;

- cu privire la realizarea de analize privind navigarea pe


Site şi interacţiunile utilizatorilor cu Site-ul, vom păstra datele privind


interacţiunile tale cu Site-ul pe o perioadă de până la 3(trei) ani.

ILEARN ACCOUNTING SRL


poate şterge datele tale personale oricand inainte de termenele indicate mai


sus, atunci când consideră că nu mai sunt necesare pentru scopurile în care au


fost colectate.

Nu stocăm informaţii şi nu accesăm informaţia (cookie)


stocată în echipamentul tău terminal (computer, telefon, tabletă etc.) decât cu


acordul tău prealabil sau atunci când aceste operaţiuni sunt realizate exclusiv


în scopul efectuării transmiterii unei comunicări printr-o reţea de comunicaţii


electronice ori sunt strict necesare în vederea furnizării unui serviciu pus la


dispozitie de

ILEARN ACCOUNTING SRL

, solicitat în mod expres de către tine (de exemplu, pentru


stocarea de informații referitoare la activitățile desfășurate de tine pe Site,


astfel încât să utilizezi cu ușurință Site-ul la o accesare ulterioară).

Pentru utilizarea fişierelor cookie, în privinţa cărora este


necesar acordul tău prealabil,

ILEARN ACCOUNTING SRL

, prin intermediul Site-ului, îţi va cere acordul printr-un


banner afişat pe Site la momentul accesării Site-ului. Acest banner conţine un


link către prezenta Politică de protectie a datelor cu caracter personal şi îţi


oferă opţiunea de a accepta fişierele cookie, precum şi opţiunea de a le


refuza. Dacă ţi-ai dat acordul, dar te răzgândeşti ulterior, poţi folosi


setările aplicaţiei tale de navigare pe internet (browser-ul) pentru a şterge


informaţiile stocate sau pentru a refuza fişierele cookie.

Dacă vrei să știi ce sunt cookie-urile accesează Politica de


cookie-uri de pe Site-ul nostru.

SECURITATEA DATELOR

Un alt principiu foarte important privind protecției datelor


este securitatea informațiilor și, prin urmare, este o cerință aplicabilă


tuturor membrilor personalului

ILEARN ACCOUNTING SRL

, care prelucreaza sau au acces la date cu caracter


personal.

ILEARN ACCOUNTING SRL


se supune măsurilor tehnice şi organizatorice de securitate impuse de lege şi


de standardele industriei, pentru a-ţi proteja datele personale împotriva


distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii sau


accesului neautorizat, precum şi împotriva oricărei alte forme de prelucrare


ilegală. De asemenea, luăm măsuri pentru a ne asigura că folosim datele tale


personale exact aşa cum este descris în prezenta Politică şi pentru a respecta


alegerile pe care le faci în privinţa prelucrării datelor tale personale.

 

DIVULGAREA CĂTRE TERȚI

 

Cu excepția situațiilor prezentate mai jos, nu vom dezvălui


fără autorizare nici o informație referitoare la datele tale. Pe baza


consimțământului tău, expres și neechivoc, oferit astfel și numai în limitele


legislației în vigoare sau în scopul îndeplinirii unei obligații legale și/sau


protejării unui interes legitim, este posibil să transmitem datele tale


personale către:

- Furnizori de servicii din următoarele domenii: transport,


curierat, marketing, servicii administrative și de procesare a tranzacțiilor


(ex. cele de natura financiara, juridica…etc );

- alți furnizori de servicii, toți avand semnate acorduri de


păstrarea confidențialității informațiilor;

- Organizații sau companii care coordonează studii specifice


și care sunt de acord să păstreze confidențialitatea informațiilor primite;

- Agenții de stat, guvernamentale, dacă legislația


stipulează acest lucru;

- Alte autorități și organisme, în scopul îndeplinirii


obligațiilor noastre legislative și/sau protejării intereselor noastre


legitime;

- Alte companii cu care putem dezvolta programe comune de


ofertare pe piață a produselor și serviciilor noastre;

- Companiile din cadrul Grupului din care face parte

ILEARN ACCOUNTING SRL

.

Transmiterea datelor tale personale către destinatarii


susmenționați se va face numai în temeiul unui angajament de confidențialitate


şi de asigurare a unui nivel adecvat de securitate din partea acestora, prin


care se garantează că datele personale sunt păstrate în siguranță .

 

DREPTURILE PERSOANELOR FIZICE

 

Persoanelor fizice li se acordă diverse drepturi prin legile


privind protecția datelor. Aceste drepturi și acțiunile cheie pe care trebuie


să le luăm atunci când acestea sunt exercitate sunt prezentate în continuare:

- Dreptul de a fi informat cu privire la modul și motivul


utilizării datelor cu caracter personal;

- Dreptul de a solicita copii ale datelor personale pe care


le deține o entitate (inclusiv informațiile conținute în e-mailuri, mesaje


instantanee, note etc.);

- Dreptul de a solicita corectarea oricăror inexactități în


datele lor personale;

- Dreptul de a ordona ștergerea datele personale (inclusiv


ștergerea definitivă din sistemele Societății și din orice sisteme ale unui


furnizor de outsourcing la care Societatea a permis accesul);

- Dreptul de a solicita

ILEARN ACCOUNTING SRL


încetarea prelucrării datelor personale;

- Dreptul de a se opune utilizării datelor lor personale în


scopuri de comercializare directă;

- Dreptul de a avea orice date personale care au fost


furnizate

ILEARN ACCOUNTING SRL


transferate către o altă parte (de exemplu, un alt furnizor de mobilier si


produse home & deco ) „într-un format structurat, frecvent utilizat și care


poate fi citit automat”; și

- Dreptul de a nu fi supus unui proces de luare a deciziilor


complet automatizat (adică o decizie generată de sistem fără o contribuție


umană), în cazul în care rezultatul are un efect juridic sau un efect similar


semnificativ asupra persoanei în cauză.

În cazul în care

ILEARN ACCOUNTING SRL


primește o cerere de la o dumneavoastră in exercitarea oricăror dintre


drepturile menționate mai sus, vom răspunde cererii in termen de 30 de zile, cu


posibilitatea extinderii acestui termen, numai după informarea persoanei vizate


si cu condiția existentei unui motiv întemeiat care sa justifice


imposibilitatea formulării unui răspuns in termenul de 30 de zile.

 

ÎNCĂLCAREA SECURITĂȚII DATELOR

 

În cazul în care datele personale se pierd, sunt


deteriorate, furate sau altfel compromise sau dacă cineva face o plângere cu


privire la modul în care

ILEARN ACCOUNTING SRL


a gestionat datele personale, va raporta încălcarea catre Autoritatea Nationala


de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu caracter Personal în termen de 72 de


ore de la constatarea încălcării și să notifice fără întârziere persoanele


relevante în cazul în care sunt susceptibile de a fi afectate de incident. În


plus, Societatea va face totul pentru a limita daunele cauzate de încălcarea


securității datelor.

 

ORGANIZARE ȘI RESPONSABILITĂȚI

 

Responsabilitatea pentru asigurarea unei prelucrări adecvate


a datelor personale revine oricărei persoane care lucrează pentru sau cu

ILEARN ACCOUNTING SRL


și care are acces la datele personale prelucrate.

 

Informații de contact

 

Dacă aveți o întrebare privind exercitarea vreunui dintre


drepturile dvs. menționate mai sus sau orice solicitare de adresare, trebuie să


ne contactați la următoarea adresă de e-mail:

[email protected]


 

 

Copyright danpreda.ro 2024. Toate drepturile sunt rezervate. Termeni și Condiții | Politica de Confidențialitate