Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal in cadrul site-ului „www.danpreda.ro”
Introducere
ILEARN ACCOUNTING SRL(denumita in continuare danpreda.ro /ILEARN ACCOUNTING SRL) este o societate
care gestionează si informații despre persoane fizice;
ILEARN ACCOUNTING SRL , inclusiv toate companiile din grup
și filialele sale, trebuie să respecte legile relevante privind protecția
datelor din Romania. Așa-numitele legi privind „protecția datelor”, sau
„confidențialitatea datelor” (așa cum este uneori menționată), guvernează modul
în care se colectează, utilizează și împărtășesc date cu caracter personal,
precum și felul în care se acordă persoanelor fizice anumite drepturi privind
datele lor personale.
Această politică stabilește principiile cheie în ceea ce
privește protecția datelor și modul în care ILEARN ACCOUNTING SRL
se străduiește să se conformeze acestor principii. Există
politici/indicații/prevederi suplimentare care acoperă informații mai detaliate
cu privire la anumite subiecte importante și, acestea trebuie interpretate
împreună cu această politică. În plus, fiecare membru al personalului AFACERI
IN CONTROL SRL
(așa cum este definit mai jos), care are acces sau este implicat in prelucrarea
de date cu caracter personal, a urmat sau va urma cursuri obligatorii si
periodice cu privire la protecția a datelor.
Cunoaștem importanța datelor tale personale și ne angajăm să
protejam confidențialitatea și securitatea acestora. De aceea, este important
pentru noi să te informăm despre prelucrarea datelor tale personale în calitate
de utilizator al Site-ului nostru prin această politică de protecție a datelor
cu caracter personal.
Modalitatea de prelucrare a datelor tale cu caracter
personal:
- procesul de achiziționare a produselor și serviciilor,
atât din cadrul lanțurilor de magazine
cât și prin intermediul platformei online;
- când te abonezi la newsletter-ul Dan Preda ; si/sau
- când iti creezi cont pentru a utiliza programul de
configurare spatiu de locuit, Configureaza-ti mobilierul, pus la dispozitie
gratuit de
pe Site, pentru vizitatorii virtuali ai acestuia;
- când completezi formularul de contact al Site-ului; si/sau
- când completezi formularul din secţiunea „Cariere” (din
momentul cand aceasta se va configura pe site si va fi activa).
- Cand accesezi paginile de socializare ale Dan Preda
Procesul de achizitie on-line ?
- Prin inițierea procesului de achiziție într-unul din
magazinele fizice
conform prevederilor legale se impune furnizarea anumitor date cu caracter
personal, constând în:
- nume și prenume;
- adresa;
- număr de telefon.
- În cazul achiziționării de produse prin intermediul
platformei online :
fi solicitate date precum:
- nume și prenume;
- adresa;
- număr de telefon;
- adresa de email;
- identificator online.
Menționăm că în situația trasmiterii comenzii prin platforma
în funcție de opțiunea clientului, plata se poate realiza online cu card (card
personal sau al societății cumpărătoare), în condiții de deplină securitate
prin intermediul
este un serviciu oferit de către
EuroPayment Services s.r.l , companie specializata în furnizarea de servicii de
integrator de soluţii de e-commerce şi procesator de tranzacţii online cu
carduri bancare.
În acest sens, vor fi prelucrate de cărte parteneriul nostru
noștrii informații privind: numărul cardului, data expirării cardului, codul
CVV, precum și informații privind facturarea (adresa).
Pentru mai multe informații privind modalitatea de
achizitionare a produselor prin intermediul platformei online vă rugăm să
parcurgeți secțiunea de Termeni și Condiții.
În situația solicitării de servicii conexe procesului de
vânzare-cumpărăre, precum servicii de transport și/sau montaj, sunt prelucrate
urmatoarele date cu caracter personal intrucat sunt necesare pentru prestarea
acestor servicii:
- nume și prenume;
- adresa de livrare indicată /adresa indicată pentru
prestarea serviciilor de montaj;
- orice alte informații sunt considerate relevante de către
Client.
Datele furnizate de către tine trebuie să fie reale, corecte
şi actualizate. Ești astfel responsabil pentru datele pe care le furnizezi în
cadrul Site-ului, atât faţă de noi, cât şi faţă de orice terţ care ar putea fi
prejudiciat prin furnizarea datelor incorecte.
Abonarea la Newsletter
Prin abonarea la Newsletter ne conferiți dreptul de
prelucrare a datelor cu caracter personal in scopul transmiterii de informații
personalizate privind produsele și serviciile noastre, ofertele si evenimentele
.
În orice moment vă puteți exercita dreptul de opoziție/
restrângere a prelucrării prin dezabonarea de la Newsletter.
Date personale prelucrate în cazul transmiterii de
Newsletter sunt:
- adresa de email;
- nume și prenume.
Formularul de contact
În situația în care doriți să intrați în contact cu noi sunt
prelucrate date cu caracter personal precum:
- nume
- adresa de email;
- orice alte informații /detalii pe care le firnizați prin
utilizarea canalului de comunicare /contact.
Cariere
În cadrul site-ului
ILEARN ACCOUNTING SRL
este disponibilă o secțiune specială dedicată aplicării la unul din locurile de
muncă disponibile în cadrul companiei. În situația în care esti interesat de
unul dintre locurile de muncă și înțelegi să completezi formularul disponibil,
vor fi prelucrate următoarele date cu caracter personal:
- nume
- număr de telefon;
- adresa de email;
- orice alte date /informații /detalii cuprinse in
documentul atasat – CV-ul.
Formularul de contact privind procesul de recrutare și
selecție permite transmiterea de documente (CV), prelucrarea datelor furnizate
de tine.
Prin completarea și transmiterea formularului de contact
privind procesul de recrutare acceptați contactarea și/sau solicitarea de
informații/date suplimentare din partea noastră.
După finalizarea procesului de recrutare datele cu caracter
personal vor fi stocate pentru o perioadă de 2(doi) ani.
Toate materiale, precum și toate acțiunile de publicitate,
marketing și altele asemenea au la bază interesul legitim al
ILEARN ACCOUNTING SRL
de a înțelege nevoile și așteptările clienților cu privire la produsele și
serviciile noastre. Datele prelucrate constau în principal în următoarele:
adresa de email, nume și prenume, număr telefon.
În cazul participării la concursuri/campanii/programe de
loialitate organizate de
ILEARN ACCOUNTING SRL
vor fi prelucrate datele cu caracter personal colectate prin completarea
documentelor (formularelor) de participare în conformitate cu modalitatea de
desfășurare stabilită. Colectarea altor date cu caracter personal decât cele
indicate vor avea la bază obligativitatea de conformare cu prevederi legale
aplicabile.
Accesarea paginilor de socializare
In situația interacțiunii tale cu noi prin intermediul
platformelor sociale datele colectate si procesare sunt generate în principal
de către dumneavoastră.
Utilizarea platformelor sociale (Facebook, Google, Youtube,
Instagram, Pinterest, LinkedIn) . se realizează pentru a fi asigurată
comunicarea, promovarea și publicitatea privind produsele și serviciile puse la
dispoziție de catre
ILEARN ACCOUNTING SRL
.
Prin utilizarea paginilor noastre de socializare vom acces
la urmatoarele categorii de date:
- nume și prenume;
- pseudonimul;
- adresa de email;
- fotografie publicată ca imagine de profil;
- identificator online;
- descrierea sau preferințele personale;
- datele cu care vă logați pe site-urile de socializare;
- alte informații pe care le-ați împărtășit cu noi despre
dumneavoastră , contactându-ne sau furnizând conținut propriu, cum ar fi
fotografii sau recenzii, sau in legătura directă cu noi prin accesarea funcției
de chat (messenger) disponibilă.
Trebuie sa aveti in vedere faptul ca operatorul platformei
colecteaza si el datele dumneavoastra cu caracter personal, in mod independent
, motiv pentru care trebuie sa consultati si politicile aplicabile în domeniul
confidențialități și protecției datelor ce apartin respectivelor platform.
De asemenea, Site-ul poate colecta şi anumite informaţii
privind navigarea şi interacţiunile tale cu diversele secţiuni ale acestuia.
Vom stoca sau accesa informaţii şi fişiere cookie în echipamentul tău terminal
(computer, telefon, tabletă, etc.) doar în condiţiile descrise în secţiunea de
Politica Cookies pecare o regasesti intr-o sectiune speciala.
CONSECINȚELE ÎNCĂLCĂRII LEGILOR PRIVIND PROTECȚIA DATELOR ȘI
A ACESTEI POLITICI
Încălcarea legislației privind protecția datelor poate duce
la măsuri sancționatorii împotriva
ILEARN ACCOUNTING SRL
de către autoritatea de reglementare în materie de protecție a datelor
DEFINIȚII
Următoarele definiții ale termenilor utilizați aici sunt
extrase din articolul 4 al GDPR (Regulamentul General European privind
Protectia Datelor cu Caracter Personal nr. 679/2015):
Date cu caracter personal: Înseamnă orice informații privind
o persoană fizică identificată sau identificabilă („Persoană Vizată”) care
poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un
identificator, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare,
un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice
identității fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau
sociale a persoanei fizice.
Prelucrarea: Înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni
efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu
caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, precum
colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau
modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere,
diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau
combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea datelor.
PRINCIPIILE DE BAZĂ PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER
PERSONAL
Există opt principii de bază privind protecția datelor pe
care
ILEARN ACCOUNTING SRL
le respecta atunci când gestionează date personale despre alții:
- Este deschisa si transparenta cu privire la ceea ce face
cu datele și motivul pentru care le folosește;
- Păstrează datele în siguranță;
- Se asigură că are întotdeauna un temei legal pentru a
gestiona datele;
- Colecteaza si utilizeaza minimul necesar de date,
respectând astfel principiul minimizării;
- Pastreaza datele actualizate, corecte și complete;
- Nu pastreaza datele mai mult decât este necesar, asigurând
implementarea unor perioade de retenție a datelor, acolo unde nu exista o
perioada obligatorie prevăzută de lege;
- Respecta drepturile legale ale persoanelor vizate, cu
privire la datele lor cu caracter personal;
- Nu transfera în străinătate datele fără a lua măsurile
prevăzute pentru transferul de date, si nu înainte de a informa persoanele
vizate in acest sens.
ECHITATE ȘI TRANSPARENȚĂ
Datele cu caracter personal sunt prelucrate în mod legal,
echitabil și transparent în raport cu persoana vizată. Acesta este principiul
de bază și înseamnă că utilizăm datele personale numai în măsura în care
persoanele care le încredințează catre
ILEARN ACCOUNTING SRL
au fost informate in prealabil despre modul utilizării.
Pentru a se conforma acestui principiu de echitate și
transparență,
ILEARN ACCOUNTING SRL
furnizează informări privind procesările datelor, către orice persoane fizice
ale căror date personale sunt prelucrate sau urmeaza a fi prelucrate de
ILEARN ACCOUNTING SRL
.
Aceste notificări sunt furnizate în momentul colectării
datelor personale și ar trebui să explice următoarele aspecte principale:
- Ce fel de date vor fi colectate;
- În ce scop vor fi folosite;
- Cu cine vor fi împărtășite (dacă este cazul);
- Dacă vor fi transferate în alte țări (daca este cazul);
- Cât timp vor fi păstrate;
- Ce drepturi au persoanele fizice cu privire la datele lor
personale, si
- Indicarea canalelor de contact prin care persoanele vizate
își pot exercita aceste drepturi.
Dacă in timpul derulării activității se va identifica de
către
ILEARN ACCOUNTING SRL
un nou scop pentru utilizarea datelor personale pentru motive diferite, decât
cele conținute în notificările anterioare, persoanele vizate vor fi notificate
anterior oricărei utilizări intr-un scop nou, despre schimbare.
LEGALITATE
ILEARN ACCOUNTING SRL
înțelege sa realizeze toate activitățile de procesare, atât intr-un scop bine
determinat si raportat la activitatea sa, dar si circumscris unei justificări
legale corespunzătoare, după cum urmează:
- abonarea la newsletter-ul
ILEARN ACCOUNTING SRL
, prin intermediul caruia vom trimite lansari de noi produse
sau servicii comunicari comerciale privind promotiile și campaniile desfasurate
de
ILEARN ACCOUNTING SRL
, independent sau în colaboare cu unul sau mai multi
parteneri, informații utile despre produsele comercializate si intretinerea
lor, sugestii privind amanjarea interioara si/sau dotarea spatiilor de locuit,
etc.;
- gestionarea relaţiilor cu clienţii și utilizatorii
produselor si serviciilor, prin intermediul contului my account (cand aceasta
facilitate va fi disponibila pe site)
- oferirea de răspunsuri în cazul completării formularului
de contact;
- participarea la concursurile si campaniile organizate
online de catre
ILEARN ACCOUNTING SRL
- gestionarea candidaturilor primite prin formularul din
secţiunea „Cariere” (cand aceasta sectiune va fi configurata pe site si va
deveni activa);
- realizarea de analize privind navigarea pe Site şi
interacţiunile utilizatorilor cu Site-ul.
CONSIMȚĂMÂNTUL PERSOANEI VIZATE
Obținerea consimțământului persoanei ale cărei date urmează
sa le colectam si procesam, reprezintă un alt temei juridic prevăzut de GDPR,
iar
ILEARN ACCOUNTING SRL
acorda acestuia o deosebita importanta respectării acestui principiu.
MINIMIZAREA DATELOR
Datele cu caracter personal vor fi utilizate numai atunci
când este absolut necesar și relevant pentru o anumită sarcină de proces sau
proiect. Această cerință se aplică tuturor membrilor personalului
ILEARN ACCOUNTING SRL
, care au acces si/sau prelucreaza date cu caracter
personal.
În cazul în care utilizarea datelor cu caracter personal nu
poate fi evitată,
ILEARN ACCOUNTING SRL
va folosi numai datele minim necesare îndeplinirii acelui scop.
EXACTITATEA DATELOR
Legislația privind protecția datelor solicită ca datele
personale să fie păstrate exacte, complete și actualizate.
Cu toate acestea, cerința de a menține calitatea și
integritatea datelor nu este doar o cerință privind protecția datelor, ci și o
cerință comercială.
PERIOADA DE PĂSTRARE SI STOCAREA DATELOR
Vom păstra datele tale personale pe o perioadă care nu
depăşeşte perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate
datele, cu excepţia situaţiilor în care dispoziţiile legale prevăd sau ne
obligă altfel.
Astfel:
- cu privire la newsletter-ul
ILEARN ACCOUNTING SRL
, vom păstra adresa ta de e-mail în baza de date a
newsletter-ului, atâta timp cât abonarea ta este activă; din momentul în care
primim cererea ta de dezabonare, vom dezactiva trimiterea de newslettere către
adresa ta de e-mail;
- cu privire la contul creat în secţiunea My Account (atunci
cand aceasta facilitate va fi activa pe Site), vom păstra datele tale personale
pe perioada existenţei contului şi ulterior pe perioada necesară dovedirii
operaţiunilor efectuate prin intermediul contului;
- cu privire la contul creat în scopul utilizarii programul
de configurare spatiu de locuit, Virtual Planner, pus la dispozitia
vizitatorilor virtuali ai Site-ului de catre
ILEARN ACCOUNTING SRL
, vom păstra datele tale personale pe perioada de până la
3(trei) ani.
- participarea la concursurile si campaniile organizate
online de către
ILEARN ACCOUNTING SRL
, vom păstra datele tale personale pe perioada necesară
derulării acestor programe şi dovedirii participării tale la aceste programe,
conform Regulantelor comunicate pentru fiecare eveniment in parte;
- cu privire la candidaturile primite prin formularul din
secţiunea „Cariere” (cand aceasta sectiune va fi configurata pe site si va
deveni activa), în cazul în care nu vom da curs acestor candidaturi, datele
tale vor rămâne în baza de date
ILEARN ACCOUNTING SRL
pentru a participa în programe de recrutare ce vor fi desfășurate în viitor,
dar nu mai mult de 1(un) an de la data colectării lor;
- cu privire la realizarea de analize privind navigarea pe
Site şi interacţiunile utilizatorilor cu Site-ul, vom păstra datele privind
interacţiunile tale cu Site-ul pe o perioadă de până la 3(trei) ani.
ILEARN ACCOUNTING SRL
poate şterge datele tale personale oricand inainte de termenele indicate mai
sus, atunci când consideră că nu mai sunt necesare pentru scopurile în care au
fost colectate.
Nu stocăm informaţii şi nu accesăm informaţia (cookie)
stocată în echipamentul tău terminal (computer, telefon, tabletă etc.) decât cu
acordul tău prealabil sau atunci când aceste operaţiuni sunt realizate exclusiv
în scopul efectuării transmiterii unei comunicări printr-o reţea de comunicaţii
electronice ori sunt strict necesare în vederea furnizării unui serviciu pus la
dispozitie de
ILEARN ACCOUNTING SRL
, solicitat în mod expres de către tine (de exemplu, pentru
stocarea de informații referitoare la activitățile desfășurate de tine pe Site,
astfel încât să utilizezi cu ușurință Site-ul la o accesare ulterioară).
Pentru utilizarea fişierelor cookie, în privinţa cărora este
necesar acordul tău prealabil,
ILEARN ACCOUNTING SRL
, prin intermediul Site-ului, îţi va cere acordul printr-un
banner afişat pe Site la momentul accesării Site-ului. Acest banner conţine un
link către prezenta Politică de protectie a datelor cu caracter personal şi îţi
oferă opţiunea de a accepta fişierele cookie, precum şi opţiunea de a le
refuza. Dacă ţi-ai dat acordul, dar te răzgândeşti ulterior, poţi folosi
setările aplicaţiei tale de navigare pe internet (browser-ul) pentru a şterge
informaţiile stocate sau pentru a refuza fişierele cookie.
Dacă vrei să știi ce sunt cookie-urile accesează Politica de
cookie-uri de pe Site-ul nostru.
SECURITATEA DATELOR
Un alt principiu foarte important privind protecției datelor
este securitatea informațiilor și, prin urmare, este o cerință aplicabilă
tuturor membrilor personalului
ILEARN ACCOUNTING SRL
, care prelucreaza sau au acces la date cu caracter
personal.
ILEARN ACCOUNTING SRL
se supune măsurilor tehnice şi organizatorice de securitate impuse de lege şi
de standardele industriei, pentru a-ţi proteja datele personale împotriva
distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii sau
accesului neautorizat, precum şi împotriva oricărei alte forme de prelucrare
ilegală. De asemenea, luăm măsuri pentru a ne asigura că folosim datele tale
personale exact aşa cum este descris în prezenta Politică şi pentru a respecta
alegerile pe care le faci în privinţa prelucrării datelor tale personale.
DIVULGAREA CĂTRE TERȚI
Cu excepția situațiilor prezentate mai jos, nu vom dezvălui
fără autorizare nici o informație referitoare la datele tale. Pe baza
consimțământului tău, expres și neechivoc, oferit astfel și numai în limitele
legislației în vigoare sau în scopul îndeplinirii unei obligații legale și/sau
protejării unui interes legitim, este posibil să transmitem datele tale
personale către:
- Furnizori de servicii din următoarele domenii: transport,
curierat, marketing, servicii administrative și de procesare a tranzacțiilor
(ex. cele de natura financiara, juridica…etc );
- alți furnizori de servicii, toți avand semnate acorduri de
păstrarea confidențialității informațiilor;
- Organizații sau companii care coordonează studii specifice
și care sunt de acord să păstreze confidențialitatea informațiilor primite;
- Agenții de stat, guvernamentale, dacă legislația
stipulează acest lucru;
- Alte autorități și organisme, în scopul îndeplinirii
obligațiilor noastre legislative și/sau protejării intereselor noastre
legitime;
- Alte companii cu care putem dezvolta programe comune de
ofertare pe piață a produselor și serviciilor noastre;
- Companiile din cadrul Grupului din care face parte
ILEARN ACCOUNTING SRL
.
Transmiterea datelor tale personale către destinatarii
susmenționați se va face numai în temeiul unui angajament de confidențialitate
şi de asigurare a unui nivel adecvat de securitate din partea acestora, prin
care se garantează că datele personale sunt păstrate în siguranță .
DREPTURILE PERSOANELOR FIZICE
Persoanelor fizice li se acordă diverse drepturi prin legile
privind protecția datelor. Aceste drepturi și acțiunile cheie pe care trebuie
să le luăm atunci când acestea sunt exercitate sunt prezentate în continuare:
- Dreptul de a fi informat cu privire la modul și motivul
utilizării datelor cu caracter personal;
- Dreptul de a solicita copii ale datelor personale pe care
le deține o entitate (inclusiv informațiile conținute în e-mailuri, mesaje
instantanee, note etc.);
- Dreptul de a solicita corectarea oricăror inexactități în
datele lor personale;
- Dreptul de a ordona ștergerea datele personale (inclusiv
ștergerea definitivă din sistemele Societății și din orice sisteme ale unui
furnizor de outsourcing la care Societatea a permis accesul);
- Dreptul de a solicita
ILEARN ACCOUNTING SRL
încetarea prelucrării datelor personale;
- Dreptul de a se opune utilizării datelor lor personale în
scopuri de comercializare directă;
- Dreptul de a avea orice date personale care au fost
furnizate
ILEARN ACCOUNTING SRL
transferate către o altă parte (de exemplu, un alt furnizor de mobilier si
produse home & deco ) „într-un format structurat, frecvent utilizat și care
poate fi citit automat”; și
- Dreptul de a nu fi supus unui proces de luare a deciziilor
complet automatizat (adică o decizie generată de sistem fără o contribuție
umană), în cazul în care rezultatul are un efect juridic sau un efect similar
semnificativ asupra persoanei în cauză.
În cazul în care
ILEARN ACCOUNTING SRL
primește o cerere de la o dumneavoastră in exercitarea oricăror dintre
drepturile menționate mai sus, vom răspunde cererii in termen de 30 de zile, cu
posibilitatea extinderii acestui termen, numai după informarea persoanei vizate
si cu condiția existentei unui motiv întemeiat care sa justifice
imposibilitatea formulării unui răspuns in termenul de 30 de zile.
ÎNCĂLCAREA SECURITĂȚII DATELOR
În cazul în care datele personale se pierd, sunt
deteriorate, furate sau altfel compromise sau dacă cineva face o plângere cu
privire la modul în care
ILEARN ACCOUNTING SRL
a gestionat datele personale, va raporta încălcarea catre Autoritatea Nationala
de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu caracter Personal în termen de 72 de
ore de la constatarea încălcării și să notifice fără întârziere persoanele
relevante în cazul în care sunt susceptibile de a fi afectate de incident. În
plus, Societatea va face totul pentru a limita daunele cauzate de încălcarea
securității datelor.
ORGANIZARE ȘI RESPONSABILITĂȚI
Responsabilitatea pentru asigurarea unei prelucrări adecvate
a datelor personale revine oricărei persoane care lucrează pentru sau cu
ILEARN ACCOUNTING SRL
și care are acces la datele personale prelucrate.
Informații de contact
Dacă aveți o întrebare privind exercitarea vreunui dintre
drepturile dvs. menționate mai sus sau orice solicitare de adresare, trebuie să
ne contactați la următoarea adresă de e-mail:
Copyright danpreda.ro 2024. Toate drepturile sunt rezervate. Termeni și Condiții | Politica de Confidențialitate
TikTok
Facebook
Instagram
LinkedIn
Youtube